vrijdag 13 juli 2018

Vandaag is het zo ver : mijn stalen ros "Ice Trike" is er klaar voor en ik ook .




Je ziet het, geen aanhanger meer. Alle bagage grondig afgewogen en overwogen, 21,3 kg overgehouden en alles op de fiets geladen. Ik ben benieuwd.

Vandaag de eerste rit gereden die mij na 83 km tot in Baarle Hertog Baarle Nassau bracht op mini camping "Wielewaal", helemaal niet mini maar wel goed verzorgd en met heel vriendelijke uitbaters.

Voor de eerste twee dagen heb ik een traject door Nederland gekozen en daar ben ik voor beloond met een mooie rustige rit, zoals blijkt uit bijgevoegde snapshots, la vie est belle







 

Maar toch ook een "heel mooie" safety reminder, je bent niet alleen op weg . . . . 




Vanavond/vanacht dus Wielewaal in Baarle en morgen verder richting Valkenswaard waar de rit zuidwaarts naar Parijs echt begint




1 opmerking:

Anoniem zei

mooi plaatsje heb je daar op die camping! en de rit zag er schittered uit, houden zo !!! een goeie macht in mijn geboortedorp, en tot morgen!!