zaterdag 28 juli 2018


Dag 15, de eerste van week 3. Vannacht een redelijk onweer te verduren gehad, maar tentje hield zich kloek en mij en mijn spullen droog . Juist opstellen en contact tussen binnen en buitentent vermijden helpt !  De camping van Vadencourt bestaat dus niet meer, toch heb ik op dat terrein mijn tentje opgesteld en heel rustig geslapen. Vanmorgen alleen de Oise beschikbaar voor een kattewasje, maar he, gratis camping telt toch ook. Van de voormiddag gestopt aan zo een tabak/koffieshop voor twee kopjes koffie, een fles heel fris kraanwater en een sanitaire stop.
Het weer was iets minder uitbundig dan de laatste dagen, zo een graad of 10 gunstiger en ondanks het late vertek (1 uur later dan gewoonlijk) de extra koffiestop, toch een redelijke tijd kunnen maken. De route van vandaag was vrij “glooiend” te noemen en dan mis ik toch die bergversnelling wel heel erg. Triky kreunt en kraakt en ikzelf puf en zweet me te pletter, ook de achterband moest weer bijgepompt worden.  Soms zit het mee . . . .
Ondertussen staat de teller op 1091 km, meer dan het vooropgestelde dus. Morgen 20 รก 25 km naar Mons  en daar kijken we dan wat de NMBS voor ons kan betekenen .. . ; ;
Toch weer snapshots vandaag :  






1 opmerking:

Anoniem zei

klinkt beter dan gisteren in ieder geval
en als het op is is het op he...

ben benieuwd naar de trein-ervaring!! en tot.....we zullen weer duimen zoals alle dagen!!!!