maandag 23 juli 2018


Dag 11, normaal was deze dag voorzien als rustdag, zeker na de vorige twee vrij lange en zware dagen. Enkel van camping wisselen, om zo klaar te zijn om aan het tweede deel van de tripte beginnen: terug naar huis. Ook de prijs van de camping speelde mee in die beslissing: 21,00 € voor een stukje grond met onkruid en steentjes bezaaid tegen hier vandaag  7,30 € voor een plaatsje in de zon met een eigen boom voor schaduw.  Hier is trouwens L´Isle de Adam op camping Les Trois Sources. Het viel net iets anders uit : 55 km vandaag en zeker 4 van de 7 heuvels van Parijs gedaan. Wel rustig gereden, want dwars door de stad met veel verkeer. De rustdag is dus verschoven naar morgen. Voor de volgende camping heb ik de keuze tussen 26 km of de volgende op 82 km. Mijn keuze is al gemaakt ;-) . Ik kom dan wel weer terug uit in St Leu d´Esserent, maar daar blijken 2 campings te zijn waarvan 1 municipal, we zien wel.
Als mijn rekenwerk een beetje klopt, heb ik nu nog goed 400 km te gaan, ik ben dus al ruim over de helft met mijn 785 afgelegde Km

Vandaag (bijna) geen snapshots door het drukke verkeer onderweg

Toch een klimmertje om een idee te geven ;-)



3 opmerkingen:

Anoniem zei

goed zo! Alleen opletten voor de warmte want het is echt heel erg en gaat nog erger worden! Rustig en schaduw opzoeken! zou ik zeggen!

CapoJan zei

Joppe, die klimmetjes ken ik ;-) Maar jij doet het zonder ondersteuning. Chapeau, zoals onze zuiderburen zeggen. Geniet van je terugreis!

Jan

Unknown zei

Gij zijt goed bezig Joppe,nog een behouden terugreis!!