zondag 22 juli 2018


Dag 10 : Le jour de gloire, vandaag aangekomen in Parijs. Jammer genoeg de plakaat gemist voor een foto, maar geen nood, ik ben er. Vanmorgen toch wel wat zoekwerk moeten doen omdat ik redelijk ver van de route was afgeweken. Ofwel ca 12 km terug naar de route en dan goed 35 km naar Gressy, ofwel vertrouwen op de GPS, iets minder mooie wegen en  42 km naar Gressy. De gok gewaagd en door het omrijden omdat ik weer de autosnelweg werd opgestuurd, toch op 45 km uitgekomen.  Omdat ik toch een goede tijd gemaakt had, ondanks een col van 220 m besloten om niet op de camping van Gressy te gaan staan maar  21 km door te rijden en vandaag Parijs te halen. Eenmaal in Parijs begon weer wel de zoektocht naar een camping. De dichtstbijzijnde bleek Paris Est te zijn op 16 km van waar ik Parijs was binnen gekomen. Na een rit door de drukke voorstad naar het 12de arrondissement had ik een meevaller en kon ik de laatste beschikbare plaats bezettn tegen het luttele bedrag van 21 €. Geen stroom, geen WIFI maar wel vlak bij het sanitair en de vuilbakken, gemak dient de mens. Ondertussen een wasje gedaan, lekker gedouched en Ravioli gegeten. Toen ik ging winkelen had  ik blijkbaar honger, dus morgen weer Ravioli  ;-)
Ondertussen staan er 730 km op de teller, dus nog goed 370 te gaan maar dat moet nog blijken . . .  


Snapshots







3 opmerkingen:

Joop zei

Proficiat . . . Doel gehaald.

Anoniem zei

goed gedaan, je bent er!!!!! Ben je wel blij zeker!!! Het komt goedje ziet wel!!! Kom nu maar gauw weer deze kant uit want we missen je!

Joppe zei

Dank je Joop