donderdag 26 juli 2018






 Dag 14, de dag begon redelijk goed, een rit gepland van goed 60 km. Na de dag van gisteren mocht dat wel vond ik. Tegen de middag had ik reeds 35 km op de teller, helemaal niet slecht in dit “glooiend” landschap. Tegen 15.00 had ik de boodschappen gedaan en toen nog goed 7 km naar de camping, soms zit het mee . . . niet dus. Aangekomen op de plaats waar ooit de gemelde camping was, bleek er alleen nog een verroest hek te staan met daarachter een wildernis. De vorige camping was bijna 8 km terug, de volgende bijna 17 km verder, terug dus: vandaag  77 km bijgeteld om op 976 km totaal uit te komen tot nu toe. Voor de volgende twee dagen zie ik cols van 420 m, we zullen wel zien wat Triky en ikzelf aankunnen en wat de weergoden in petto hebben. Wordt vervolgd . . .

Snaps . . .












1 opmerking:

Anoniem zei

zo kom je nog eens ergens zonder dat je het wil!! teken van de slechte tijden zeker dat er zoveel campings verdwijnen....

cols van 420 meter waar is dat dan want ik heb daarstraks naar je route gekeken en die heb ik niet gezien
Hopelijk komt het allemaal goed en wordt het niet echt zo heet als ze zeggen morgen.....