zaterdag 14 juli 2018

Dag 2 van de Parijstrip 2018. Vandaag iets minder km´s, dit in verband met campingprijzen en campinglocaties. Momenteel zit/sta/lig ik op camping "Zwaluwnest" in Borkel en Schaft en morgen rijd ik naar een bivakzone in de buurt van Zoutleeuw. Zo een bivakzone is iets nieuw voor mij dus ik ben benieuwd. Vandaag iets groter stukken op Belgisch grondgebied gereden, iets minder snapshots ook. De grote verschillen met rijden in Nederland zijn de vlagen wielerterroristen die hier rondcrossen, hoewel ik daar vandaag geen echte hinder van had, het viel alleen op dat je die in Nederland minder tegenkomt Tweede verschil is de (wat is een net woord ?) horse shit, op de fietspaden: in Nederland vind je die bijna niet, ofwel wordt dat geruimd, of wel zijn de ruiters hier iets minder nonchalant.
Al met al weer een prettige rit, mooi weeren toch weer een drietal snapshots ...




PS, Vandaag een eenpansgerecht op het menu : Bami Goreng . . . . 

1 opmerking:

Anoniem zei

smakelijk en maak er nog een mooie avond van, morgen weer warm dus...... ik zal ook eens gaan koken!