zondag 7 juli 2019

Zondag ofte dag 5. Vanmorgen vrij laat vertrokken na een poging om een en ander droog te krijgen. Dat is niet helemaal gelukt, maar de klammige dingen hangen nu wel weer te drogen. Gisteren was het het (hemel)water, vandaag de wind. Die kwam mij vrij ontstuimig tegemoet om mij alvast welkom te heten in het mooie maar koude Friesland. De wind was zo blij mij te zien dat ie al zijn vriendjes had uitgenodigd, de verwelkoming duurde dan ook de hele dag. Voor de middag een stel ooievaars gespot en bij het nemen van fotos vastgesteld dat de accu van het fototoestel op was, ondertussen heb ik wel de reserve accu gestoken, maar  ik heb geen lader bij dus ik weet niet hoelang ik nog fotootjes kan maken. Kort voor de middag een Spar tegengekomen die op zondag open was, net als de brug 100 m verder trouwens. Van de nood een deugd gemaakt en inkopen gedaan. Kleinere winkel, dus minder keuze: vanmiddag hollandse broodjes met oude kaas en vanavond: Zoete aardappel met kip en appelmoes, berelekker. Hoewel het vandaag zondag is, denk ik er aan morgen een rustdag te houden, deze camping leent zich daar beter toe dan die van gisteren, zo kan alles rustig drogen en heb ik eens een dagje zonder overuren  ;-)
Totale km tot nu : 439 km





1 opmerking:

Liesbeth van Gool zei

het is wel dag 5 al!
gelukkig dat je toch nog iets hebt kunnen inkopen vandaag, honger en natte spullen is niet fun!
Ik dacht al dat ik de lader hier zag liggen, jammer, zul je met je GSM fotootjes moeten maken!
Af en toe een rustdag is goed!