zaterdag 6 juli 2019

Dag 4 van mijn trip. Vanmorgen vertrokken rond 09:30 voor een rit van 83 km door Flevoland. Ik denk dat de wind hier nog echt gratis is, want het krioelt hier letterlijk van de windmolens. Volgens mij hebben ze hier geen kernenergie nodig. Ook is het hier een waar fietsparadijs met Dronten als fietshoofdstad natuurlijk. De weg ging vooral langs losliggende fietspaden, door een groot natuurpark en na de middag ook nog een bospark/kunstpark. Allemaal heel rustig en stil, amper 3 fietsers tegen gekomen op 45 min tijd. Vanmiddag gestopt aan een foodtruck voor een braadworst, was niet slecht, maar waarom nu tussen een zachte sandwich ? Rond 15:00 is het dan toch beginnen regenen, niet hard, maar gestaag, genoeg om doornat te worden. Rond 17:00 aangekomen op de camping met weer 90 km op de teller. Vanavond de overschot van de pasta gegeten en voor morgenvroeg zijn er nog 2 broodjes en oude kaas. Er is mij verteld dat de winkels hier op zondag om 10:00 open gaan, daar hoop ik dan maar op






  


En nog drie fotos van de Ketelbrug, geen afsluitdijk, maar je moet wel eens over het water . . . 




3 opmerkingen:

Liesbeth van Gool zei

Hier regent het nu ook, maar zou snel weeer voorbij zijn tot eind volgende week is beloofd, afwachten maar...
ik duim met je mee dat de winkels open gaan, in dat Holland daarboven weet je maar nooit!

Helen zei

O jee, regen en kamperen :-(
Veel respect hier, zelf hou ik het op een B&B :-)

Joppe zei

Een beetje avontuur moet kunnen vind ik, no pain no gain . . . .