woensdag 10 juli 2019

Woensdag eerste dag van de tweede week. Vandaag was voorzien voor 70 km. Een vrij grijze, bewolkte hemel, maar wel droog en weer wind in de rug althans tot s´middags. Weer typisch Fries, een aaneenrijgen van mooie vergezichten. Onderweg ook nog een stel jonge lamskamelen ofte hoe die diertjes ook mogen heten. Vanmiddag inkopen kunnen doen voor weer 2 dagen eten: roerbakchampions met aardappeltjes en kip en voor morgen boerenomelet en broodjes voor ontbijt.
De camping hier is netjes afgeborsteld, zoals trouwens de vorigen ook waren, ik heb weer zo een tuintafel gescoord, dat kookt en zit toch wel iets prettiger. . .

Aanvulling : Die dieren heten Alpaca's of Berglama . . .








Neen, ik ben niet fout gereden . . . . (denk ik)


Tafel gescoord  ;-)




1 opmerking:

Liesbeth van Gool zei

Lama's heten die maar ik vind lamskamelen een veel mooiere naam die ik ga dus vanaf nu gebruiken!
Laat het weer maar eventjes nog droog blijven dat is veel prettiger om te rijden en zo.....