maandag 8 juli 2019

Dag 6, een rustdag/droogdag dus, maar niet helemaal. Vandaag de volle 7 (zeven) km gereden naar de supermarkt hier in het dorp  en terug. Voor 2 dagen eten ingeslagen : 1 dag bamigoreng en de 2de dag roerbakgroenten met petatjes en nasi/bamivlees (varkensvlees) broodjes voor deze middag en voor het ontbijt morgenvroeg. Vanacht in het midden van de nacht de tent uit om de drooglijn leeg te maken en sinds vanmorgen af en toe gemiezer, hopelijk krijg ik alles toch nog droog.
De camping hier is eigenlijk pure luxe, ik ben hier helemaal alleen sinds vanmorgen, sinds de camper die hier stond vertrokken is. Ik heb dus het keukentje met zithoek, de douches en de toiletten helemaal voor mij alleen, zelf zit ik dus droog en misschien kan ik de droogdraad wel binnen hangen, hoewel, de zon lijkt er door te komen . . .

En als je dan een dagje rust neemt, heb je ook meer tijd om wat uitgebreider te koken . . .



Lekker  !

2 opmerkingen:

Liesbeth van Gool zei

klinkt goed, en verveel je je niet zo alleen op de camping!
Hier is het heel de dag droog gebeleven en nu komt de zon er echt door, goed want vanavond is het weer yoga buiten en dan mag dat wel een ietsje warmer!

Joppe zei

Af en toe een beetje zon, veel wind hier. Heb ondertussen een halve Lee Child uit en ga seffens koken . . .