vrijdag 5 juli 2019

Vrijdag en dus dag 3. Vanmorgen vertrokken uit de Ruigen Hoek rond 09:30, iets later dan gewoonlijk dus. Goed geslapen en fris weer op. Voor de middag had ik de kans om wat vliegtuigen te spotten omdat ik bijna door de luchthaven van Schiphol reed, sommige vliegtuigen kwamen tot op 50 m van mijn lens. Daarna bijna dwars door Amsterdam waar ik van heel dicht bij enkele fietsfiles mocht meemaken: ontelbaar veel fietsers met daartussen van die 50cc vespaatjes, een echt gefriemel en je moet heel alert blijven. Vanmiddag eens gek gedaan en gestopt aan een viskraam voor kibling en frietjes en een half uurtje rust. Daarna via Almere naar Zeewolde en natuurcamping Den Altena. Vanavond pasta met zelfgemaakte saus, was weer lekker ! De vooropgestelde 76 km zijn weer stilzwijgend opgelopen tot 90 km. Hopelijk wordt dat geen trend . . . Huidige km stand ondertussen : 264 km






3 opmerkingen:

Liesbeth van Gool zei

amaai die vliegtuigen zo dichtbij?
Fijn dat je vandaag goed gegeten hebt, is zo belangrijk onderweg!
Alle dagen 90 km en meer is wel wat!!!

Helen zei

Da's weer wat anders dan de Laagvliegerstocht!

Joppe zei

Maar een beetje ver voor een dagtripje denk ik