zondag 21 juli 2019

Vandaag de laatste"reisdag". Tussenstop in Hasselt voor een BBQ en dan verder naar Geel om de tocht van morgen wat in te korten. De ochtendrit verliep redelijk normaal, alleen het stuk tussen Kaulille en Peer was wat minder aangenaam. Met een trike + aanhanger op de rijbaan, bij gebrek aan een fietspad, terwijl de meeste chauffeurs denken dat ze op een racebaan zitten en op minder dan 50 cm langsrazen. Dit werd dan wel direct gecompenseerd door het stuk door "Bosland". Aangekomen in Hassel rond 15:00 had ik nog wat tijd over voor de start van de BBQ die was aangekondigd tegen 17:00. Ik had een bank opgezocht onder een boom, waardoor ik de kort maar krachtige hoosbui vrij droog doorkwam en toch tegen 16:30 op de plaats van bestemming raakte. Doordat er voor gekozen was om zelf te bakken ipv het laten dichtschroeien met de vlammenwerper, was het vlees wel veel lekkerder, maar werd de start een half uurtje verlaat. Lekker eten en de gezelligheid samen met de aanwezigen maakten dat ik pas tegen 20:00 vertrok naar mijn beoogde slaapplaats.
Camping Esmeralda in Geel is bleek echter niet meer te bestaan, dus van lieverlee doorgereden naar Herentals, met wat omweg omdat ze de bruggen hier even snel afbreken als dat ze bomen omkappen. Als gevolg van alle omleidingen, doodlopende jaagpaden, onbereikbare bruggen en een teveel aan km's in de benen ben ik pas tegen 00:30 op camping "De Boskant" aangekomen. Gelukkig is dit eigenlijk een soort dancing annex camping, daardoor was de campingbaas/DJ nog beschikbaar en kon ik toch nog inchecken en mijn tentje opzetten.

 Enfin vandaag 111 km bijgeteld, zelf uitgeteld,
Totaal km tot nu 1 275 km




Geen opmerkingen: