zaterdag 1 juli 2017

Dag 6, zaterdag, na vanacht te hebben mogen genieten van een hoosbui, waardoor bijna alles kleddernat was geworden, heb ik de eerste 2  ½ de uur van de dag getracht om het meeste van mijn materiaal droog te krijgen. Zelfs met behulp van de droogkast van de camping ben ik er alleen maar in geslaagd om van nat naar klammig te gaan. Klammig is aanvaardbaar en zal nog wel voorkomen tijdens een fietstocht denk ik dan. Dus, om geen hele dag te verliezen ben ik rond 10:45 toch maar op pad gegaan met ls gevolg, mede door aanhoudende tegenwind vandaag, slechts 65 km bij op de teller.
Al met al is het uiteindelijk toch nog een topdag geworden: de camping waar ik nu sta aan 8 € all in is ongelooflijk proper en goed onderhouden door uiterst vriendelijke en behulpzame mensen. Al mijn spullen zijn ondertussen droog en we zijn klaar om er weer tegen aan te gaan. Ik verwacht dan ook morgen the point off no return te bereiken, ttz 650 km van de 1300 die te gaan zijn.

Oh ja, van middag ben ik Lauwersoog gepasseerd, het meest noordelijke punt van deze trip, vanaf nu dus terug naar beneden op de kaart J

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lauwersoog mooi haventje, als ik me goed herinner, happy trip terug naar beneden...

Paul van Roekel zei

Hwt is wel een fietstocht toch? Dus regen hoort erbij ;-)