zaterdag 8 juli 2017

Dag 12+1: 😉 Na wat rekenwerk gisteren en wat gehannes met de kaarten, hzeb ik vandaag de route wat aangepast. Zoals uit vorige berichtjes al bleek, ben ik in de provincie Drenthe aardig wat kilometers “om” gereden, al bij al goed 90 km. Het gestelde doel was 1300 km op 14 dagen, dat is bijna gelukt: ik ga over de 1300, maar ook over de 14 dagen, en wel met een halve dag. Het thuisfront roept en Nederlands Limburg blijft nog wel een tijdje toegankelijk.
Vandaag toch weer 3 cijfertjes bij op de teller : 101 km, wat de totaalstand nu op 1180 km brengt. Nog 140 km te gaan, zonder verdwalen, dus dat komt goed.
De technische kant nu, de klik die ik al enkele hoorde vooraan, bleek geen kapot rollager te zijn (wat ik eerst vreesde) maar een beschadigde/kromme tand van het middelste tandwiel. Het zonnepaneel, geinstalleerd ter ondersteuning van de Teasi GPS, en die ook de muziekbox op spanning hielp houden heeft behoorlijk goed gewerkt. Een paar avonden, met late zon, heeft hij ook de GSM kunnen bedienen. De naafdynamo daarentegen heeft het laten afweten, tenminste, ik denk eerder dat de omvormer naar 5,5 v USB doorgebrand is na te lang geen afname te hebben gehad, wordt verder onderzocht.
Morgen nog een ommetje via Ulvenhout en tegen maandag middag (hopelijk) thuis . . .😊

1 opmerking:

Unknown zei

Leuk om je vorderingen te lezen. Je levert een mooie prestatie, respect . . Schrijf je nog eens wat meer over hoe je de constructie van je camper hebt gemaakt en van wat voor materiaal. Het ziet er in elk geval flitsend uit, zeer comfortabel en veilig in het verkeer.