woensdag 5 juli 2017

Dag 10 : Het lijkt of de duivel er mee speelt, vandaag weer een hoop ontbrekende of foute nummerbordjes. Eentje stond er wel op de juiste plaats maar wees naar de ttegenovergestelde richting, wat resulteerde in een ererondje door een dorp/instelling voor geestelijk gehandicapten, zij hadden er blijkbaar wel lol in, ik zo niet. Blijkt dat de “Zone Twente” (?) de nummering aan het aanpassen en vereenvoudigen is wat momenteel tot absolute chaos leidt daar. Ook het vinden van “De Bommelas” waar een foto van moest worden genomen, nog eens goed 30 extra km’s opleverde.
Alle getallen nog eens bij elkaar : ik heb momenteel van deze trip 921 km op mijn teller staan. Volgens  de gids heb ik nu nog goed 470 km te gaan. Dan kom ik dus op  bijna 1400 km ipv 1300, dat scheelt een hele dag (als vanaf nu alles terug goed gaat)
Wordt vervolgd . . . .



1 opmerking:

Anoniem zei

lastig als de bordjes niet kloppen, je zult dan ergens wel wat inhalen zeker.....