vrijdag 7 juli 2017

Dag 12, vanacht heb ik weer de musical “Sleeping in the rain” beleefd. Een hoosbui van jewelste, alles nat, inclusief het materiaal in de bananentassen. De rit van vandaag ging grotendeels over onverharde bospaden, voorzien voor tweewielers, mijn voorwielen liepen dus ook nog eens door de graskant. Ik heb vandaag wel de op een na laatste opdracht-foto kunnen maken, dus nog 1 te gaan in Ulvenhout bij Breda.
Ik ben vanmiddag vroeger gestopt, al na 75 km om alles netjes te kunnen drogen. Dat is ondertussen gelukt op de t shirt van vandaag na, die hangt nu te drogen. Tussendoor ook wat eten klaar gemaakt, sjoarmavlees met rijst en currysaus, doordat het saffraan rijst was, zag het er een beetje uit als visloze paella. 😊
Ik heb momenteel in totaal 1078 km op de teller staan en nog bijna 320 km te gaan, ik ga hier en daar een stukje afsnijden zodat ik met iets meer dan 1300 km thuis geraak, daar was ik op voorzien . . . 😎



1 opmerking:

Anoniem zei

we zullen blij zijn als je er weer bent, het gras begint ook weer aardig hoog te staan hihihihi.....