maandag 13 juli 2020

Dag 6, dat moet een maandag zijn. Vanmorgen om 09:30 vertrokken richting Harlingen, de wind zat mee, de zon was van de partij, soms zelfs heel uitdrukkelijk en stekend. Na amper 35 km Harlingen bereikt en dus besloten van nog een eind verder te fietsen. Eerst in de mij bekende Aldi van Harlingen ( ondertussen mijn 6 de of 7 de bezoek daar) inkopen gedaan voor het avondmaal. Min restje past bolognaise van zaterdag heb ik geliquideerd,  dagen in een fietstas zonder koeling vond ik nogal link. Vandaag stond er trouwens andere pasta op het menu: pasta carbonara, ook lekker. Ondertussen ben ik op de Camping De Loane in Hijum beland, Hijum hoort bij Leeuwarden blijkbaar. Wat een verschil met de vorige dagen (op de eerste na dan): 9 € all in, dat wil zeggen: keukentje ter beschikking met 4 pitsvuur, ijskast, salonnetje met aparte zithoek, TV in een biljartkamer, douche, internet, waterkoker, stroom. . . en daarnet kregen alle gasten nog een eitje dat zo vanonder de kippen vandaan kwam. Kijk dat is nu een mini camping . . . 
Vandaag zat alles dus mee, vandaar 85 km op de teller en toch op een redelijk uur binnen .

Onderweg in Harlingen 






De Camping :












Food




1 opmerking:

Liesbeth zei

dat is pas een luxe camping, kun je eens tot je positieven komen na al dat geregen van de laatste dagen!
Hier is het weer ook goed geweest vandaag, veel zon en een beetje net genoeg wind! Het is kermis, en de corona-maatregelen gaan na twaalven totaal de deur uit..... een lawaai op straat tot een gat in de nacht, dus wees maar blij met de rust! Ik duim voor morgen weer een mooie dag!