woensdag 15 juli 2020

Dag 8 Woensdag, een week op de fiets. Al bij al een vrij rustige dag: het begon droog en 2 min nadat ik de zonnebescherming had aangebracht begon het (weer) te regenen. Ik was vrij laat vertrokken in een mislukte poging om wat spullen droog te kunnen inpakken. De regen heeft mij vergezeld tot in Groningen stad, en na mijn inkopen was plots de zon vrij uitbundig aanwezig, zij is dat ook gebleven tot ik de camping opreed en de receptie binnenstapte. Gelukkig slecht een kort buitje zodat ik droog kon opstellen, wat natte spullen kon ophangen en zelfs in open lucht kon koken, soms zit het mee . . . De rit zelf was eigenlijk een aanfluiting van de term LF ofte lange fietsroute: boswegels en (heel) smalle paadjes werden hier als fietspad aangeduid. Enfin na flink zwoegen toch weer 63 km op de teller gezet en zonder te veel problemen door een stad genavigeerd. De roerbak met groenten en varkensvlees waren lekker, ik heb zelfs aardbeien als dessert. La vie est belle ;-)



Hier zit je met een trike niet echt op te wachten . . . 


Sfeer beelden





Je ziet het: ik ben (dit keer) niet fout gereden !







1 opmerking:

Liesbeth zei

ja die weggeskes zien er niet echt fietsvriendelijk uit! En de regen blijft je maar achtervolgen! Je moet maar denken dat je dan al niet bang moet zijn voor een zonnesteek of zo!
Goed eten is belangrijk!!