vrijdag 17 juli 2020

Dag 10 vrijdag. Een volledig droge dag, een heel mooie maar redelijk zware rit vanwege het heuvelachtige landschap. Heel de tijd ups en downs, die downs gingen heel vlot de ups daarentegen . . . Blijkbaar zijn in de streek hier de strooien daken nog niet uit de mode, ik zag zelfs een woning met strooien muren. Prima isolatie, milieuvriendelijk maar met beperkte levensduur, verhoogde premie brandpolis en blijkbaar niet geschikt voor zonnepanelen, het blijft wel zijn charme hebben vind ik. Vanmorgen was het uitzonderlijk stil op de camping: gisteren werd er gefeest tot in de late uurtjes en vanmorgen was het een en al kater volgens mij. Gelukkig ben ik vroeg genoeg kunnen vertrekken zodat ik toch nog goed 65 km kon bijtellen vandaag ondanks het hobbelparcours . Vandaag heb ik de inkopen van gisteren dan toch omgezet in een maaltijd: aardappeltjes met worst en rode kool. Voor het eerst in dagen zijn al mijn spullen nu ook eens echt helemaal droog, soms zit het mee . . .

            Er was wel een opmerkelijk werkvoertuig op de camping  ;-)





Sfeer onderweg vandaag . . . 

















En het avondmaal  






De camping . . . 







1 opmerking:

Liesbeth zei

mooie dag blijkbaar! Ben blij voor je!
Mooi zijn die daken en die huizen!
Wat is dat voor een samenstelling dat zadel met toebehoren, er zijn dus tch nog van die gekken op de wereld!
Denk je dat je worstjes genoeg had?