zaterdag 1 april 2017

Vandaag de vierde en dus de laatste dag van de testrun. Vanmorgen om 7:30 opgestaan na lekker geslapen te hebben. Na het ontbijt, koffie met sponsachtige broodjes en kaas alles ingeladen en net toen ik wou vertrekken begon het te miezeren. Dit gemiezer duurde tot de middag waardoor ik dus door en door nat werd. Tegen de middag vond ik een leeg afdak op een carpoolparking waar ik wat kon opdrogen, drogere kleren aandoen en middagmalen.
Onderweg zijn al enkele kleine verbeteringen aangebracht zoals het koppelsysteem, maar ook een soort afsluiting op de kastjes zodat niet alles tegen de avond verspreid ligt door de fietscamper. Een volgend probleem is het zware trekken: ik denk dat een gedeelte daarvan in de rolweerstand zit en dan met name door het gebruik van die naafdynamo's. Als ik die wil vervangen door andere naven moet ik wel een oplossing vinden voor het opladen van de electronica, is een nieuwe uitdaging misschien
Al bij al ben ik tevreden van de test: een goeie 280 km op 4 dagen, niet spectaculair misschien, maar onder het motto Festina Lente goed genoeg voor een oude gepensioneerde . . .

Schuilen, drogen en middageten . . . 

Bijna thuis . . . . 

Geen opmerkingen: