donderdag 27 april 2017

Vanmorgen ben ik dus om 09:15 vertrokken naar Vlissingen om via Breskens naar Nieuwpoort te rijden waar dit jaar het ligfietstreffen doorgaat, georganiseerd door WOL. Voor de middag kreeg ik al een korte hagelbui te verduren, dus s' middags ben ik gestopt om een warme kop koffie te maken, dat werden er zelfs 2. Als gevolg van de temperaturen heb ik ook mijn korte broek gewisseld voor een langere en heb ik mijn fietsshirt toch maar over mijn t shirt aangedaan, dus na de middag vrij zonnig en droog . . .
Bedoeling was tot net voor Vlissingen  te rijden en morgen het veer te pakken, maar ik ben ondertussen toch over gezet en zie morgen wel weer verder. Met mijn Alzheimer light valt het wel mee, althans op visueel gebied, ik herkende zelfs een hoop plekjes van mijn vorige rit.









1 opmerking:

Anoniem zei

Hier ook af en aan, regen, hagel, zon en ga zo maar door, en niks te warm!!! Maar voor morgen is beter weer beloofd dus daar gaan we maar op hopen, dan heb jij dat misschien ook!