zaterdag 29 april 2017

Vandaag heb ik een rustdag genomen, 2 dagen ingespannen fietsen en dan een onrustige nacht daar bovenop . . . Toen leek 75 km toch wel hoog gegrepen. Ook de kinderrit is zonder mij vertrokken en dus heb ik op mijn eentje op schattenjacht geweest. Na een drietal caches ben ik teruggekeerd naar de fietscamper. Ik heb de bagage eens heeeeel kritisch bekeken en een pakketje gemaakt van zo’n 3 kg van dubbele en overbodige dingen (vb.: AA en AAA batterijen, ik heb eigenlijk geen toestellen voor die batterijen meer ) en een dubbele regenjas en een extra powerbank. . . . Dat pakketje gaat er bij een volgende test alvast uit en we zien wel wat dat geeft als resultaat. De waslijn daarentegen is wel een succes na 3 hagelbuien en 2 regenbuitjes, alles is ondertussen weer droog en fris . . .
Het treffen zelf is ook een succes, collega fietsers die je al een tijdje niet meer gezien hebt, en een plezante sfeer (zelfs s ’nachts 😕). . .En straks ook nog BBQ,  lekker !!!











Meer sfeerbeelden op :   fotos




2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

veel plezier met je gezelschap, en de BBQ.....