woensdag 29 maart 2017

Vandaag de eerste dag van de proefrun met volle bepakking. Het maakt inderdaad verschil, ook de wind die heel de reis tegenzat heeft niet echt geholpen. Een gemiddelde snelheid van nauwelijks 12 km/u is niet echt om over te stoefen. Hoewel Nederland geen bergen heeft, zijn de hellingen en de tegenwind voldoende uitdaging. Blijkbaar vervalt het voordeel van de stroomlijn en speelt het nadeel van het gewicht veel prominenter, ik moet bergbenen kweken dus ;-) . Al bij al heb ik vandaag dik 65 km afgelegd, tegen een redelijke westenwind in, ik ben best tevreden. Ik heb een plaatsje gevonden in Nieuwdorp Zeeland, de GPS die het om 4 uur had opgegeven is aan het laden en de Nederlandse Aldi levert 3G, niet echt vrijwillig, maar het lukt wel.
Ik heb net Noedels met home made Stoofvlees gegeten, waarvoor dank aan mijn vrouwtje thuis, dus het campingstelletje werkt ook naar behoren ( om de boel op te warmen en de noedels te koken)

Morgen vervolg . . . .




1 opmerking:

Anoniem zei

trap ze zou ik zeggen!