dinsdag 14 juli 2020

Dag 7 dinsdag weer een natte dag. Vanmorgen bij het opstaan regende het, daardoor ben ik pas tegen 10:30 vertrokken, regen en de verlokkingen van de luxecamping weet je wel, waterkoker, koffie zo klaar . . .  Toch vandaag weer mijn doel bereikt Vierhuizen / Zoutkamp in Groningen. Een deeltje van de dag was droog, maar een uurtje voor aankomst kreeg ik een regenbui te verwerken en na aankomst moest het opstellen gebeuren in de regen. Onderweg verschillende schapenweiden gepasseerd, dus de regen hielp dan wel weer om de fiets en de aanhanger schapenstr...t vrij te krijgen. Ondertussen heb ik (binnen) een avondmaaltje kunnen bereiden: aardappeltjes met spek (overschot van gisteren) roerbakgroenten en 2 eitjes, was best te pruimen. Onderweg een man uit Luik tegengekomen die een foto van mijn vervoer wilde nemen, dus heb ik hem daarna maar mijn camera ter hand gesteld. Verder vandaag geen bijzonderheden, Lauwersoog ben ik voorbij, dus meteen ook het meest noordelijke punt van deze trip  . . . en weer 60 km erbij geteld . . . 









En speciaal voor VDG :









2 opmerkingen:

Helen zei

Geweldige schommel :-)
Maar ge hebt toch wel een beetje pech met het weer...

Unknown zei

weer regen, weer nat,niet plezant, morgen beter hopelijk, leuke fotookes!