woensdag 8 juli 2020

Dag 1 van de ronde van Nederland 2020. Dit jaar is de trip begonnen met 4 uur regen, hopelijk is dit geen trendsetter. Na 13:30 werd het wat droger tot ik in een wolk laaghangende mist terecht kwam, eenmaal daardoor bleef het droog. Niet alle elementen zaten tegen hoor de wind zat grotendeels mee. Wel had ik onderweg een irritant klikkend geluid achter mij;drie keer gestopt voor controle van de wieltjes van de aanhanger, niks gevonden Toen kwam de zon er door en zoals in de tekenverhalen ging er een lichtje branden, ik had nog een wiel achter mij.. Bleek dat het riempje van de fietszakken tegen de spaken van het achterwiel raakte. Zware technisch problemen opgelost., Geen fotootje van onderweg wegens de weersomstandigheden, wel heb ik onderweg een heel veldje gezien met klaprozen. Onderweg op de strandjes en de gewone toeristische plekjes bleek dat het weer niet echt aanzet tot stayvacations, zelfs het naaktstrand was leeg (?).

Zo een dikke 70 km voor een eerste dag is een opwarmer, zeker met dit weer. Ondertussen aangekomen op camping de “Veerhoek”, rustig, toffe mensen, betaalbaar (7,50 €) en ik heb zelfs een pizza gescoord voor 5 € uit de diepvries van de campingeigenaren, opgediend naar eigen wens. Mijn charmes zijn nog niet helemaal vergaan !

























 








1 opmerking:

Liesbeth zei

gelukkig dat je het toch nog een beetje droog hebt kunnen houden, maar baloo ziet er wel nog heel nattekes uit!Ik duim voor beter weer morgen! Is er iemand die twijfelt aan jouw charmes ?????