maandag 20 juli 2020

Dag 12+1 maandag. Vandaag verder huiswaarts gereden. Via een knooppunten route ipv, via een toeristische route. Een droge zonnige rit zonder overdreven hitte, fietshemel op aarde. Tijdens de rit vandaag ben ik door Nijmegen gekomen en ik heb ze daar alvast een beetje voorbereid op de komst van MGM binnenkort. De mean green machine is op komst be aware ! Hoewel zoals gezegd de meer gewone route ben ik toch wel enkele specialekes tegen gekomen onderweg : zie foto´s
Vandaag pasta di mare op het menu. soms is kamperen echt wel afzien hoor  ;-)


En ik dacht altijd dat dit een aardbei was . . . 


Straatkunst . . . 












Diertjes . . . 






Rare namen . . . 




Geen paard in de gang, maar een koe op het dak . . . 



Nederland , waterland . . . 



Oh ja, dag 12 + 1  ???


Food . . .

 . 






4 opmerkingen:

Liesbeth zei

gelukkig dat je eens een leuke dag hebt gehad!
Ik zou ook gezworen hebben dat dat een aardbei was, maar ja je weet het tegenwoordig maar nooit!
Morgen is het hier een uitstapjesdag, wat dat allemaal meebrengt zal ik morgen wel zien, dus maar goed dat je nog niet thuis bent dan....

Liesbeth zei

ziet er lekker uit!
sta je op kunstgras?

Helen zei

En ik die dacht dat de knooppuntenroutes net toeristische routes waren??

Joppe zei

Volgens mij is een knooppuntenroute een fietsweg/verbinding tussen 2 punten, met oog voor veiligheid en autoluwe wegen. Een toeristische route is er een die bezienswaardigheden met elkaar verbindt. Een toeristische route wordt vaak (maar niet noodzakelijk) uitgestippeld aan de hand van knooppunten. (denk ik)