woensdag 17 juli 2019

Vandaag de 13de rijdag en die begon met een heuvelachtig stukje Duitsland. Na een dik halfuur terug de Nederlands Duitse grens overgestoken en de rest van de dag (en van de reis ?) verder in Nederland. Een rustige reis, niet echt langs fietswegen, maar wel veel losliggende fietspaden naast de autowegen. Eigenlijk wel een vrij goede tijd gereden, maar het venijn van de 13 zat in de staart. Bij aankomst kreeg ik een plaatsje aangewezen op een veldje in de blakende zon. Mijn eerste gedacht was dan ook om mijn eten in de koelkast te plaatsen die ter beschikking is van de campinggasten. Glipt de glazen pot tomatensaus uit mijn handen en spat uiteen op de stenen vloer: glas ruimen , kuisen en maar terug een winkel zoeken. Terug van de winkel met een nieuwe pot saus bleek de zon  og steeds te beanden, niet te doen om zo te staan koken. Tent afgebroken, eerst alles er terug uit natuurlijk en 35 m verder op het andere veldje in de schaduw gaan staan. Tot hiertoe geen reactie van de campingbaas en toch op een menselijke manier kunnen koken. Vandaag ook de kaap van d 1 000 km gepasseerd. Morgen gaat de reis naar Hoeve Krekelberg bij Schinnen, goed 51 km verder
Vandaag weer 88 km bijgeteld naar een totaal van 1 042 km


Hier moest ik vanmorgen door om te kunnen vertrekken . . . 



Duizend km  !


1 opmerking:

Helen zei

Dat koelde dan wel lekker af, zo'n plasje :-)