donderdag 18 juli 2019

Donderdag laatste week, Vanmorgen vertrokken voor een "uitbolrit" van 51 km, wel geen rekening gehouden met de heuvels van het Limburgse Heuvelland. Vandaag dus heel wat hellingen voor de wielen gehad wat deze rit toch weer wat meer pit gaf. Tussendoor wat gewinkeld: een Action voor weer eens een nieuw achterlicht: het originele was stuk gegaan en het vervangertje dat ik van de week al eens kocht is van de fiets afgerammeld. Hopelijk doet dit het wel tot ik thuis een deugdelijke oplossing kan verzinnen. Vanavond op een chichie canping, geen echt trekkersveld, maar een 3-tal tentenveldjes, plaatsen ca 7m uit elkaar, ook voor passanten dus: resultaat 12,50 € en toch weer ver lopen naar het sanitair gebouw. Op heel de camping internet, behalve in de TV-rust kamer, daarbinnen heb je zelfs geen telefoon ? ? ?
Vanavond stond er kip met appelmoes op het menu en voor de rest gekluisterd aan de tent en de fiets want blijkbaar hebben ze hier last van fietsendieven, waarom ze daar dan niets aan doen is mij een raadsel, maar ja .
Totaal km stand nu : 1 094 km

Sfeerbeelden :






. . 

1 opmerking:

Liesbeth van Gool zei

is mijn reactie van gisteren er niet doorgekomen? Ik zie niks staan....

Ilse had ook een reactie geplaatst zei ze maar die zie ik ook nergens