maandag 24 februari 2020

De zomer van 2020 begint in het zicht te komen en er beginnen dan ook reisplannen te rijpen. Dit jaar denk ik een variatie te doen op de tocht van Helen in 2018. Ik neem de Volvo boot naar Goteborg en vervolgens een Ferry naar Frederikshavn, Vanuit Fredrikshavn volg ik dan de Deense Jutland route richting het Nederlandse Emmen en dan van daaruit via de LF 16,  LF 09 en de LF 13 weer naar huis. Alles bij elkaar goed voor een dikke 1300 km



Vertrek voorzien voor de 2de week van juli 2020...

4 opmerkingen:

Helen zei

Hmm ik weet niet of ik het al gezegd had, maar eigenlijk is het interessanter om deze tocht in de andere richting te doen (thuis naar Göteborg), dan heb je de zon meestal in de rug. Ik heb ondervonden dat het niet zo fijn is om steeds tegen de zon in te rijden.
Aan de andere kant is het wel fijner om geen deadline te hebben, zoals een boot die je moet halen...

Joppe zei

Rijden zonder deadline is voor mij een vereiste, toch tijdens verlofperiodes ;-)

Helen zei

Misschien heb je geluk en schijnt de zon niet elke dag, zoals bij mijn tocht ;-)

Joppe zei

Bedankt voor de goede (?) wensen ;-)